Priser pr. 1. maj 2022

Kontingenter opkræves halvårligt forud

Junior                                                                                           175 kr.   pr. halvår

Yngling (fra det år du fylder 16)                                               350 kr.   pr. halvår

Senior (fra det år du fylder 25)                                                400 kr.   pr. halvår

Elevskole opkræves månedsvis forud

Elevskole, 30 min                                                                           150 kr.   pr. mdr.

Elevskole, 60 min.                                                                          260 kr.   pr. mdr.

Elevhest, 30 min.                                                                           115 kr.   pr. mdr.

Elevhest, 60 min.                                                                           145 kr.   pr. mdr.

Elevhest, part                                                                                  465 kr.   pr. mdr.

Undervisning i elevskolen på egen hest, betaler yngling og senior også halkort (210 kr. pr. mdr.)

Dressur, opkræves månedsvis forud

Dressur 2-mand, 30 min., Stine Døssing                               550 kr.   pr. mdr.

Ynglinge og seniorer, der er tilmeldt undervisning, betaler også halkort (210 kr. pr. mdr.)

Dressur, opkræves pr. gang

Dressur, enetime, Jacqueline Dupont                                           250 kr.   pr. gang

Springundervisning ved Peter Mertz, opkræves månedsvis bagud for det antal gange du har deltaget

Springundervisning                                                                       135 kr.   pr. gang

Holdsammensætning mm. foregår på Facebookgruppen: ”Springundervisning v/Peter Mertz”

Halkort og ekstern underviser, opkræves månedsvis forud

Halkort, yngling og senior uden undervisning                    435 kr.   pr. mdr.

Halkort, yngling og senior med undervisning                     210 kr.   pr. mdr.

Halkort, junior uden undervisning                                        210 kr.   pr. mdr.

Junior, der er tilknyttet klubbens undervisning betaler ikke halkort.

Halkort, tillæg ekstern underviser, yngling og senior      190 kr.   pr. mdr.

Halkort, tillæg ekstern underviser, junior                          130 kr.   pr. mdr.

Tilmelding foregår på hjemmesiden.

Frameldingsfrist for undervisning, halkort osv.: løbende måned 30 dage. (Eksempel: melder fra den 18. maj, så betaler du frem t.o.m. 30. juni)

Framelding sker ved at sende mail til: kasserer@ardenrideklub.dk

Ved fravær fra rytterens side, uanset årsag, kompenseres der ikke for dette.

Ved aflysning af undervisning kompenseres, der på efterfølgende opkrævning.

Skulle uheldet være ude, så er det jeres egen ulykkesforsikring der skal dække.